Lustrum middag activiteit Robinson van s.v. Plexus

25 apr. 2024 12:00 - 16:20

Lieve leden (Robinson fanaten),

Heb jij je altijd al één Robinson willen noemen? Ervaren hoe het nu is om al de proeven te doen? En als een team te werk gaan om er met de winst aan de haal te gaan?

Dan is deze activiteit iets voor jou! Op donderdag 25 april gaan we in Nijmegen bij het Waalstrand de strijd aan met elkaar. Je gaat enkele proeven doen die ook echt in de wedstrijd gebruikt worden!

Praktische informatie:

Plek: Waalstrand Nijmegen

Hoe Laat: 14.00-16.00u

Hoeveel: 50 personen

Kosten: €10,00

Heb jij nu zin in een sportieve middag en tegen elkaar te strijden om met de titel Robinson van s.v. Plexus naar huis te gaan, meld je dan hieronder aan!

Aanmelden is mogelijk vanaf 06-02-2024 tot 15-04-2024. Afmelden is mogelijk t/m 15-04-2024. Meld je na deze datum af, dan kan je geen aanspraak maken op geld terug. Als je hierna afmeldt, ben je zelf verantwoordelijk om vervanging te regelen voor jouw plek om zo je geld terug te kunnen krijgen. Mocht je het hier niet mee eens zijn, verwijzen we je graag door naar ons huishoudelijk reglement.

Liefs,

De lustrumcommissie