Alumnicantus

Basement 3G

Alumnicantus

Geachte Corona,

26 januari zal een Cantus plaatsvinden speciaal voor alumni-leden en 4e jaars leden. Via deze weg willen wij jullie officieel uitnodigen voor deze Cantus.
Deze avond zal het bier rijkelijk geschonken worden en prachtige liederen gezongen worden om zo te verbroedelijken zoals een Cantus is bedoeld. Het praesidium zal aanwezig zijn om de avond in goede banen te leiden.

De cantus zal plaatsvinden in The Basement van de 3G. De Cantus zal €22,50 kosten.
Inschrijven kan vanaf 30 november 12:00 op de site van s.v. Plexus. Je kunt je aanmelden tot 25 januari 12:00. Afmelden is mogelijk tot 19 januari 12:00. Meld je je na deze datum en tijd af dan kun je geen aanspraak meer maken op geld terug. We verwzijzen je hiervoor naar ons huishoudelijk regelement.

Kledingvoorschriften:
Heren: zwart pak met stropdas en nette schoenen.
Dames: donkere rok tot over de knie of een nette pantalon, huidskleurpanty, witte blouse en hakken

Verdere informatie volgt via de mail na inschrijving.

Namens het Cantusbestuur en de Alumnicommissie, Ad Fundum!

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien

Onze samenwerkingspartners