Anatomisch en Pathologisch museum II

Educatief
16 mei 2018 16:45 - 18:15
Geert Grooteplein 21 (studiecentrum RadboudUMC)

16 mei gaan we als Plexus voor de tweede ronde! Omdat de vorige keer het museumbezoek binnen no-time vol zat, bij deze nog een rondleiding door het anatomisch en pathologisch museum. Dit keer hélemaal exclusief én gratis voor Plexusleden. Het enige wat je hoeft te doen is je als één van de 30 deelnemers inschrijven via de Plexus site! De inschrijving gaat 2 mei om 12u open.

Over het museum:
Voor iedereen die de bouw van het menselijk lichaam wil bestuderen en dit eens in het écht wil bekijken is dit niet te missen. Een gids neemt ons mee langs verschillende weefsels en organen, en vertelt ons over embryologie aan de hand van anders ontwikkelde embryo’s en foetussen. Daarnaast kun je een hele verzameling afwijkende preparaten bekijken in het pathologie-deel van het museum.

GGM Kalender
Omdat deze activiteit alleen voor leden is, komt deze pas later op de GGM kalender. Toch zijn er gewoon 5 kwaliteitspunten mee te verdienen. Als de activiteit online komt op de kalender en je hebt je ingeschreven, wordt er een berichtje verstuurd. Zo kun je toch je punten krijgen en blijft het wel exclusief voor Plexus!

Let op: als je je inschrijft wordt echt verwacht dat je er bij bent. Mocht je onverhoopt niet kunnen, schrijf je dan vóór 14 mei 18:00 uit op de site zodat iemand anders mee kan. Kom je alsnog niet? Dan brengen we de door Plexus gemaakte kosten van €4,50 in rekening.

Details:

Woensdag 16 mei
16:45 verzamelen voor de ingang, rond 18:15 afgelopen
Geert Grooteplein 21 (studiecentrum RadboudUMC)
Inschrijven via Plexussite, na mail ook op de GGM kalender