Eerstejaars activiteit

13 nov. 2019 19:30 - 22:00
Laserquest Nijmegen

Beste 1e jaars,

We hebben een  speciale activiteit voor jullie georganiseerd! Heb je zin om elkaar te leren kennen tijdens de strijd? En even ontspannen na de tentamens onder het genot van een drankje? Meld je dan nu snel aan voor onze activiteit op 13 november!

Tijdens deze activiteit nemen we jullie mee naar LaserQuest. Hier gaan we twee potjes lasergamen en tussendoor kunnen we het tegen elkaar opnemen met lasersquash. Daarnaast krijg je van ons een drankje! Dus vind je het leuk om te lasergamen? En wil je nu wel eens je mede eerstejaars beter leren kennen? Geef je dan snel op want vol is vol!

Na het lasergamen is iedereen van harte welkom om nog samen een drankje doen bij de maandelijkse borrel van s.v. Plexus in het Bascafé.

De kosten voor leden bedragen €12,- en voor niet-leden €14,-!

Je kunt je aan- en afmelden tot 6 november 20:00 uur. Meld je je na deze datum en tijd af dan kun je geen aanspraak meer maken op geld terug. We verwijzen je hiervoor naar ons huishoudelijk reglement.

Let op! Je kunt je aanmelden tot 6 november 20:00 uur 2019. Eerstejaars onder de 18 krijgen geen alcoholisch drankje!

Groetjes,

De activiteitencommissie van s.v. Plexus