Museum anatomie en pathologie

25 sep. 2019 15:45 - 18:00
Museum voor Anatomie en Pathologie Geert Grooteplein Noord 21 in Nijmegen

Hallo allemaal,
Heb je altijd al meer willen weten over anatomie en pathologie? Dan is dit je kans!
Op woensdag 25 september zullen wij vanuit de activiteitencommissie een rondleiding organiseren bij het Museum voor Anatomie en Pathologie van het Radboud UMC Nijmegen. Het museum bestaat uit twee delen. Een gedeelte dat de humane anatomie laat zien en een ruimte met de humane pathologie. Er is een groot aantal preparaten te zien van embryo’s, foetussen, preparaten en delen van het menselijk lichaam. Hier gaat een gids uitleg bij geven.
Wij zullen met twee groepen van 15 studenten tegelijkertijd een rondleiding volgen door beide delen van het museum. Lijkt het je interessant? Meld je dan vanaf nu aan op de site van s.v. Plexus!

Locatie: Museum voor
Anatomie en Pathologie Radboud UMC
Datum: woensdag 25 september
Tijd: 15:45 tot 18:00.