Volleybaltoernooi

23 mei 2018 17:00 - 17:00

BEACHVOLLEYBALTOERNOOI

Hallo fanatieke Plexusleden,

Tussen al die schoolverplichtingen, beroepsproducten of stage uren even lekker ontspannen? Goed nieuws, het beachvolleybaltoernooi is dit jaar terug en vindt plaats op woensdag 23 mei.
Heerlijk met je voeten in het zand en de wind door je haren. De eerste wedstrijd zal beginnen om 20 uur, zorg dus dat je op tijd aanwezig bent. Na de fanatieke strijd zal de prijsuitreiking plaastvinden en zullen er fantastische prijzen uit worden gereikt voor het winnende team. Het zal ongeveer tot 22.00 uur duren. Daarna zullen we een drankje gaan doen in het sportcafé om de kampioen te eren, dit is geheel vrijblijvend. Kortom een grote sportieve gezelligheid!
Kom je ook?
Er zijn mogelijkheden om op locatie je op te frissen en om te kleden. Je kunt je aanmelden tot 22 mei 12:00 en afmelden tot 21 mei 12:00 Je kunt je inschrijven op de Plexus-site.
Voor Plexusleden zijn de kosten €2,- Voor verpleegkunde studenten is het €4,-
Het zal plaatsvinden in de beachfabriek in Nijmegen, Waalbanddijk 12.

Sportieve groetjes,
Activiteitencommissie s.v. Plexus