Online escaperoom

2 feb. 2021 19:30 - 23:00
Online, achter de laptop

Beste leden,

Het is weer nodig tijd voor een hele leuke Plexus activiteit. Dit keer hebben we samen met sv. Swere en sv. Toep een online escaperoom het leven in geblazen!
Je werkt samen in groepjes van max. 3 personen aan een serie van online raadsels en puzzels. Dit groepje mag je zelf samenstellen!
Het groepje mag ook met 2 personen zijn EN elke plexus lid mag 1 introducé meenemen!

De online escaperoom is op dinsdag 2 februari, begint rond 19:30 en is pas klaar als je het opgelost hebt, maar je kan uitgaan van 22:00.
De kosten bedragen maar 2,50 euro voor leden en 3,50 voor niet leden, dus doe vooral mee met dit leuke actieve denkspel.
Je kan aanmelden vanaf woensdag 13 januari 2021, afmelden kan tot 29 januari 16:00. Meld je je na deze datum en tijd af dan kun je geen aanspraak meer maken op geld terug. We
verwijzen je hiervoor naar ons huishoudelijkreglement.
Als voorbereiding hebben we nog een marathon Sherlock Holmes gehouden zodat we helemaal ready zijn voor dit mysterie. Wij hebben er echt heel veel zin in!
Groetjes,
De Feestcommissie

MELD JE GROEPJE AAN PER 3TAL, DIT KAN JE DOEN DOOR TE MAILEN NAAR FEEST@SVPLEXUS.NL. Als je niet mailt, wordt je ingedeeld in een groepje. Mail je groepje voor 29 Januari door