Hoi hoi,

Mijn naam is Anne en dit jaar ben ik secretaris van s.v. Plexus.

Als secretaris houd ik het ledenbestand en de mail op orde. Ik zorg ervoor dat onze agenda klopt. en ondersteun mijn mede bestuursleden waar nodig.

Ik ben 23 en hoop nu dan toch echt in de afrondfase van mijn studie te zitten. In mijn ‘vrije’ tijd werk ik bij het radboud op het transferpunt. Hier ondersteun ik de transferverpleegkundige waar dat nodig is. In mijn daadwerkelijke vrije tijd ga ik graag sporten. Ik ben voornamelijk in de sportschool te vinden maar op donderdag sta ik altijd in de balletstudio. Daarnaast kan een drankje op het terras ook geen kwaad.

Ik ben altijd wel te vinden op een van onze borrels of activiteiten. Op woensdagen ben ik te vinden in de stuka. Kom vooral een keer langs voor een praatje of een kopje koffie.

Vragen mag je ook mailen naar: secretaris@svplexus.nl

Secretaris.jfif