Feestcommissie

Hoi allemaal,

Naast het leren voor toetsen en schrijven van verslagen, hoort ook lekker feesten bij het studentenleven. Daar zijn wij als Feestcommissie verantwoordelijk voor!

Met elke maand een gezellige borrel, verderop dit jaar een Sinterkerstfeest, gala en nog meer, zorgen wij voor een onvergetelijk studiejaar

Dit jaar bestaat de commissie uit 8 mooie leden. Ray Hempel is de voorzitter, hij houdt de feestelijke leden in het gareel. Jelle Berns is de secretaris, hij houdt de mailbox en notulen bij. Over de financiën hoeven wij ons geen zorgen te maken. Met Daan van der Ree als penningmeester weten wij dat de geldzaken goed verlopen. Die mooie promoties die je op de instagram en plexus site ziet? Die worden gemaakt door de creatieve commissaris promotie Janna Hagedoorn. Verder hebben we 2 sociale commissarissen extern: Charelle Driessen en Jens Bosch. Zij regelen de gezellige locaties waar wij kunnen feesten. And last but certainly not least is onze commissie niet compleet zonder de actieve leden Cato Hendriks en Bas Willems .

Mocht je nog vragen hebben, mail gerust naar feest@svplexus.nl.

Wij zien jullie graag terug op de feesten!!

Feestcommissie 2023-2024 (feco)

FECO_.png