Introductiecommissie

Lieve Leden,

Wij zijn de introductiecommissie van het jaar 23/24! Dit betekent dat wij de introductie voor het leerjaar van 24/25 mogen organiseren. Wij kijken er enorm naar uit om deze onvergetelijke week goed te laten verlopen. Dit doen wij natuurlijk met behulp van alle mentoren en helpende handen. Ons doel is om de nieuwe verpleegkundestudenten Nijmegen te laten zien en medestudenten te leren kennen. De introductiecommissie bestaat uit acht enthousiaste leden die altijd voor iedereen klaar staan: Jorik Vierwind is onze voorzitter. Hij houdt het overzicht en zorgt voor goed verlopende vergaderingen. Evi Jorissen is onze secretaris, zei mag al onze fantastische ideeën en gesprekken vastleggen in de notulen en zorgt ervoor dat de mailbox op orde is. Kirsten van den Berg mag haar bestuurservaring als penningmeester voortzetten in de introductiecommissie. Zei houdt in de gaten dat alle centjes goed besteed worden. Thom Zapletal gaat dit jaar over de mentoren. Hij zorgt ervoor dat alle mentoren de goede informatie hebben en staat voor iedereen klaar. Rick Volmer zal zorgen voor een goede samenwerking met de helpende handen. Dit zijn de bezige bijtjes die overal bijspringen waar nodig. Silke van Boxtel zal ervoor zorgen dat de kiddo’s een onvergetelijke week te gemoed gaan en vrienden voor het leven maken. Dan hebben we nog Anne Nabben, zei zorgt voor de promotie en het draaiboek. Last but not least, Lola Beerden. Lola springt dit jaar bij waar het nodig is. Wij hebben nu al super veel zin in deze week en wij hopen jullie ook!

Mocht je vragen hebben over of voor de introductiecommissie, dan kan je altijd mailen naar intro@svplexus.nl Liefs, de inco 23/34 <3

862F70BD-0B6D-46DC-8964-554135B9F879.png