Plexus eindfeest

5 jun. 2024 20:00 - 00:00

Plexus eindfeest

Beste toekomstige verpleegkundigen,

Of je dit jaar nu hard hebt geploetert voor je cijfers, of je het allemaal rustig aan hebt gedaan: het einde van het schooljaar is nabij!

Als feestcommissie kijken we terug naar een schitterend jaar, waarin we elke maand een thema-borrel hebben georganiseerd. Daarnaast hebben we een geslaagde after-intro, sinterkerstfeest en gala voor jullie neergezet.

Om het succes van afgelopen jaar te vieren, sluiten we af met een eindfeest! En wat is nou een meer gepaste manier om dit te doen dan met onbeperkt bier, fris en wijn! Dit doen we op woensdag 5 juni in Sjors & Sjimmie, van 20:00 tot 00:00. Inlooptijd van 20:00 tot 20:30. Dus wees er snel bij, want na 20:30 gaan de deuren dicht! Entreeprijs voor leden bedraagt €15,- en voor niet-leden €18,-.

Het thema van het feest is "Trip Down Memory Lane", waarbij je verkleed mag komen als je favoriete thema van afgelopen jaar . Welke thema's hebben we dit jaar gehad?

Back to school

Dierendag

Superhelden

Pyjama party

Sinterkerst

Gemaskerd bal

Sprookjes

Valentijn

Disco

Après-ski

Piraten

Dag: woensdag 5 juni

Locatie: Sjors & Sjimmie

️ Tijd: 20:00 tot 00:00.

LET OP: De inlooptijd is van 20:00 tot 20:30. Hierna gaan de deuren dicht

Entreeprijs leden: €15,-. Niet leden: €18,-.

Wij kunnen niet wachten om het jaar met jullie af te sluiten. Het belooft een avond vol gezelligheid en mooie herinneringen te worden.

Tot 5 juni!

Aanmelden is mogelijk tot 4 juni 12:00 uur. Afmelden is mogelijk tot 29 mei om 12:00 uur. Meld je je na deze datum en tijd af dan kun je geen aanspraak meer maken op geld terug. We verwijzen je hiervoor naar ons huishoudelijk reglement.

Een laatste, feestelijke groet,

De Feestcommissie