Lustrum Gala

25 apr. 2024 21:00 - 01:00

Lustrum Gala

Lieve leden,

Om de fantastische week af te sluiten hebben we op donderdag 25 april een gala gepland staan! Bij niets minder dan Fort Lent.

Het belooft een avond te worden vol muziek en gezelligheid, een avond waar de verhalen van de studietijd nog eens naar boven gehaald kunnen worden!

Trommel je (oud-) bestuurs-, commissieleden en vrienden op om en weer een legendarische avond van te maken zoals we niet anders gewend zijn van de plexus leden.

Alle leden zijn welkom, maar er wordt een strenge 18+ regeling gehanteerd, dus zien we je met een alcoholisch drankje en een 18- bandje? Dan is er geen waarschuwing, maar meteen de deur uit!

Praktische informatie:

Plek: Fort Lent

Hoelaat: 21.00-1.00u (je kunt naar binnen tot 21.45u, daarna zijn de deuren dicht )

Hoeveel: 400 personen

Garderobe: gratis op eigen risico

Kosten: Leden, €20,00 inclusief bier, wijn en fris

Niet leden €25,00 inclusief bier, wijn en fris

De eerste week zullen de tickets open staan voor leden, vanaf 13-02 zullen de tickets open staan voor 3 introducé per lid.

Aanmelden is mogelijk vanaf 06-02-2024 tot 22-04-2024. Afmelden is mogelijk t/m 10-04-2024. Meld je na deze datum af, dan kan je geen aanspraak maken op geld terug. Als je hierna afmeldt, ben je zelf verantwoordelijk om vervanging te regelen voor jouw plek om zo je geld terug te kunnen krijgen. Mocht je het hier niet mee eens zijn, verwijzen we je graag door naar ons huishoudelijk reglement.

Hopelijk zien we jullie 25 april om nog eenmaal er een groot feest van te maken ter ere van het 10-jarig bestaan van de studievereniging!

LET OP!! Fort Lent is gelegen in een bunker, hierdoor is er slecht bereik. Download je entreeticket van tevoren, om ervoor te zorgen dat je niet weer het terrein af moet om je ticket te downloaden.

Liefs,

De lustrumcommissie