Lustrum actieve leden diner

Humphrey's

Lustrum actieve leden diner

Lieve leden,

Op maandag 22 april gaat de lustrum week van start. Deze begint op maandagavond met het (oud) actieve leden diner. Heb jij je in de afgelopen 10 jaar ingezet voor de vereniging door in een commissie of bestuur te hebben gezeten, dan ben jij van harte uitgenodigd. Lekker bijkletsen met je oud commissieleden en vrienden? Trommel ze allemaal op! Ook zal deze avond het lustrumlied gezongen worden. Aansluitend aan het diner zal een borrel plaatsvinden in een kroeg.

Praktische zaken:
Dit diner zal plaatsvinden in Humphrey's te Nijmegen. Inloop is vanaf 18 en om 18:30 starten we. Deze avond zal inclusief bier, wijn en fris zijn. Via de mail krijgen jullie binnenkort een mail voor je menukeuze. Geef je geen keuze door, wordt het menu voor je bepaald.

Aanmelden is mogelijk vanaf 31-01-24 12 uur. Jezelf aan en amelden is mogelijk tot 18-04-24 12:00 uur. Kosteloos afmelden is tot 8-04-24 12:00 uur. Meld je je na deze datum en tijd af, dan kun je geen aanspraak meer maken op geld terug. We verwijzen je hiervoor naar ons huishoudelijk reglement.

Liefs,

De lustrum commissie.