Introfeest NEC Stadion

22 aug. 2022 19:30 - 23 aug. 2022 02:00
NEC stadion, Nijmegen

Introfeest NEC Stadion

Lieve aankomende studenten en Plexus leden

De intro lijkt nog ver weg, maar de InCo is druk bezig! Maandag 22 augustus vindt er een thema feest plaats mét silent disco plaats!

Het feest zal plaats vinden in de thuisbasis van NEC: het Goffertstadion. Deze plek is ook goed bereikbaar met het OV.

LET OP: alle introkiddo’s voor een week zijn al automatisch aangemeld. Maaaar wij zouden het super tof vinden als alle andere aankomende studenten zich ook aanmelden! Zo leer je je aankomende studiegenoten alvast kennen met je favorietje hitjes in je oren!

Natuurlijk zijn alle Plexus leden ook welkom! Dus, denk jij? Ik heb zin in een feestje tijdens de intro week, kom dan gezellig langs!

Tijden feest: om 19:30 is er een inloop halfuurtje voor de nieuwe aankomende studenten, dus kom dan gezellig langs! Plexus leden zijn welkom vanaf 20:00.

Prijs: €7,50

Kaartverkoop nieuwe studenten: 18 juli 2022

Kaartverkoop Plexus-leden: 20 juli 2022

Aanmelden via de Plexus site!’

Je kunt je aanmelden tot 4 augustus 12:00. Afmelden is mogelijk tot 8 augustus 12:00. Meld je je na deze datum en tijd af dan kun je geen aanspraak meer maken op geld terug. We verwijzen je hiervoor naar ons huishoudelijk reglement.

Liefs van de InCo!