Lezing Pompekliniek

Activiteitencommissie
25 jan. 2021 18:30 - 20:00
Online via microsoft teams

De Pompestichting is een particuliere stichting voor forensische psychiatrie en behandelt personen die met justitie te maken hebben of krijgen. De behandeling, zorg en beveiliging zijn gericht op delict preventie en op veilig functioneren in de maatschappij. In een forensisch psychiatrisch centrum of een forensisch psychiatrische kliniek verblijven mensen aan wie TBS is opgelegd. TBS staat voor Ter Beschikking Stelling en is geen straf, maar wél een maatregel die iemand zijn vrijheid ontneemt. TBS kan door een rechter worden opgelegd aan mensen met psychiatrische en vaak ook verslavingsproblemen, die (mede) door die problemen een ernstig delict hebben gepleegd.
Op 25 januari 2021 zal een werknemer van de Pompekliniek Nijmegen een presentatie geven over hoe het er in de forensische psychiatrische wereld aan toe gaat. Hierbij zul jij al je vragen over de kliniek, over de psychiatrische zorg en forensische psychiatrie kunnen stellen.

In verband met de privacy van de cliënten wordt er gevraagd om de vragen uiterlijk vóór 17 januari 2021 de vragen te mailen naar activiteiten@svplexus.nl.

Normaal zijn er maar een bepaald aantal plekken, maar omdat wij wegens de corona dit evenement online plaats zullen laten vinden, zijn er genoeg plekken, dus schrijf je in!
Datum: 25 januari 2021
Tijd: 18:30 – 20:00 u
Locatie: Online via Microsoft teams met de camera aan
Kwaliteitspunten: je kunt met dit evenement 5 kwaliteitspunten behalen. Meld je hiervoor ook aan via de Activiteitenkalender Zorg en Welzijn (voorheen GGM).
Je kunt je aanmelden tot 11 januari 2021.
Afmelden is mogelijk tot 11 januari 2021.