Plexus Lignum Gala

25 apr. 2019 21:00 - 01:00
De Waagh Nijmegen

Lieve allemaal,

Dit jaar bestaat s.v. Plexus 5 jaar! En dat betekend dat het tijd is voor een groot feest. Naast de fantastische lustrumweek die op ons staat te wachten, zullen we ook dit jaar wederom het grootste evenement van het jaar neer gaan zetten. Op donderdag 25 april staat het bekende Plexus gala op de agenda en deze zal dit jaar volledig in het teken staan van het 5 jarig bestaan van de studievereniging. Haal je pak uit de kast, struin het internet af voor de perfecte jurk, fix een date of kom gewoon lekker met je vrienden en meld je aan voor het evenement van het jaar. Kom genieten van pure gezelligheid, leuke entertainment en lekkere drankjes. Je kunt zelfs kiezen uit twee verschillende arrangementen die wij voor jullie hebben samengesteld.

Prijs voor leden:

• €23,50 all inclusive (bier, twee verschillende speciaal bieren van de tap, wijn en fris) je dient hiervoor 18+ te zijn
  • €15,00 onbeperkt fris

Prijs voor niet leden/introducees:

• €26,00 all inclusive (bier, twee verschillende speciaal bieren van de tap, wijn en fris) Je dient hiervoor 18+ te zijn
  • €17,50 onbeperkt fris

Heb jij zin in een feestje? Of wil je galajurk gewoon weer eens aantrekken? Of ben je wanhopig opzoek naar een reden om iemand mee uit te vragen? Welke reden je ook hebt, alles en iedereen is welkom! Introducees en docenten zijn ook van harte welkom bij het Plexus gala.  Meld je nu aan en houd de Facebook in de gaten voor nieuwe updates!

Heel veel liefs,

De Feestcommissie en Lustrumcommissie