Stadswandeling

Feestcommissie
24 jun. 2021 17:00 - 20:00
Centrum Nijmegen

Hallo Plexus leden en reünisten!

Als laatste evenement van de FECO dit jaar, willen we graag nog een leuke fysieke activiteit neerzetten! Een stadswandeling in Nijmegen.
De wandeling is 24 juni van 17u tot 20u. De wandeling zelf duurt ongeveer 2 uur. Je kan je nu aanmelden op de site voor €17,50! Alle leden en reünisten mogen meedoen! De wandeling is in 2-tallen, schrijf je alle twee in op de site en mail de FECO met wie je graag zou willen samen wandelen.
feest@svplexus.nl

De wandeling gaat door het centrum van Nijmegen en je krijgt bij 4 horecagelegenheden een hapje en drankje aangeboden! Dus lijkt het je leuk om nog even na te kunnen genieten zo na de tentamens, schrijf je vooral in! Je kan je gelijk aanmelden en wij, de FECO zien wij jullie graag op
24 juni!
Je kunt je aanmelden tot 17 juni 12:00uur.
Afmelden is ook mogelijk tot 17 juni 12:00uur.
Meld je je na deze datum en tijd af dan kun je geen aanspraak meer maken op geld terug. We verwijzen je hiervoor naar ons huishoudelijk reglement.