Eerstejaarsactiviteit - Lasergamen

26 okt. 2021 19:00 - 19:00
Ziekerstraat 3, Nijmegen

Lieve eerstejaars!

Lijkt het jullie leuk om je medestudenten beter te leren kennen? Dan is dit je kans! We hebben een speciale activiteit voor jullie georganiseerd. Op dinsdag 26 oktober gaan we naar LaserQuest in Nijmegen. Hierbij gaan we een potje Lasergamen en een potje Lasersquash doen. Daarnaast krijgen jullie een drankje van ons! Na het Lasergamen gaan we met zijn allen naar café Ruig om er daar nog een feestje van te maken onder genot van een drankje, waaronder twee van ons!

Datum: dinsdag 26 oktober
Tijd: 19:00 – 00:00
Locatie: LaserQuest Nijmegen - Ziekerstraat 3, 6511 LD Nijmegen
Kosten: Leden: 7,50 euro
Niet-leden: 9 euro

Lijkt dit je leuk? Meld je dan snel aan, want vol = vol!

Let op! Voor bij café Ruig is er een geldige QR-code nodig van een vaccinatiebewijs, herstelbewijs of een negatieve testuitslag.

Indien je niet mee kan naar café Ruig laat het ons weten via: activiteiten@svplexus.nl

Je kunt je aanmelden tot maandag 25 oktober 12:00 uur. Afmelden is mogelijk tot dinsdag 19 oktober 12:00 uur. Meld je je na deze datum en tijd af dan kun je geen aanspraak meer maken op geld terug. We verwijzen je hiervoor naar ons huishoudelijk reglement.

Liefs,
De Activiteitencommissie