Late Night Bowling bij Olround

23 sep. 2020 22:30 - 00:00
Olround Bowlen, Heyendaalseweg 90

Hallo allemaal!

Het schooljaar gaat weer beginnen en wij als commissie zijn al druk bezig met het organiseren van leuke activiteiten.

De eerste activiteit die er aan komt is disco bowlen bij Olround! Heb jij weer zin om een gezellige activiteit te doen met de Plexusleden, dan kan je je vanaf 28 augustus aanmelden voor disco bowlen bij Olround! Bij deze avond is er ook een DJ aanwezig, wat natuurlijk niet kan ontbreken.

Wees er snel bij, want vol = vol!

Datum: 23 september
Tijd: 22:30 uur – 00:00 uur
Locatie: Olround Bowling Center
Heyendaalseweg 90 te Nijmegen
Kosten: €7,-

Ook bij het bowlen moeten we rekening houden met de coronaregels. Houdt bij het bowlen rekening met het volgende:

• Volg de RIVM richtlijnen. Dus blijf thuis bij verkoudheid, hoesten, koorts ect.
  • Volg de aangegeven looproutes.
  • Maximaal 5 personen per bowlingbaan.
  • Als je niet aan de beurt bent is het de bedoeling dat je op je plek blijft zitten.

Let op! Je kunt je afmelden tot vrijdag 18 september 12:00 uur. Meld je je hierna af? Dan kun je geen aanspraak meer maken op je geld terug. We verwijzen je hiervoor naar ons huishoudelijk reglement.

Liefs,

De Activiteitencommissie

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien