Skihallen

Alpincenter Bottrop

Skihallen

Lieve sportievelingen,

Wij hebben een sportieve activiteit voor jullie in petto! Vrijdag 27 januari gaan wij de ski en snowboard tricks uit de kast halen om te oefenen in de skihallen van Bottrop in Duitsland!
Deze activiteit is niet alleen erg leuk, maar ook ontzettend handig om te oefenen voor de plexus ski trip. Wij gaan met zijn allen met de bus naar Bottrop. Om 13:45 is iedereen verzameld in Nijmegen op de Spoorstraat. De bus vertrekt om 14:00 uur! Ben je te laat is het je eigen verantwoordelijkheid om naar Bottrop te komen! Eenmaal daar aangekomen melden we onszelf aan en gaan we omkleden. Op de piste zijn handschoenen verplicht. Deze mogen om hygiënische redenen niet verhuurd worden, maar zijn wel te koop in de sportshop. Helmen zijn te huur in Bottrop. Verder hebben we voor jullie geregeld dat skimateriaal en de toegangspas inclusief is. Dus hier hoef je niks meer voor te regelen. Dan kunnen we lekker om 16:00 uur beginnen en 4 uur lang vertoeven op de skipiste en je gekste tricks laten zien. Wij hebben voor jullie ook een all inclusieve buffet geregeld. Tussendoor kunnen wij dus lekker genieten van een buffet, onbeperkt alcoholvrije consumptie (frisdranken/sappen/koffie/thee) en onbeperkt alcoholische consumpties (bier/wijn). Als onze tijd om is (20:00 uur) kleden we ons weer om en vertrekt de bus om 20:30 uur terug naar Nijmegen. De kosten voor deze gezellige middag bedraagt €40,80!

Het belooft een gezellige/sportieve middag te worden op de piste.
Wij hebben er in ieder geval zin in!
Groetjes,
De ReCo

Je kunt je aanmelden tot 13 januari. Afmelden is mogelijk tot 11 januari 23:59 uur. Meld je je na deze datum en tijd af dan kun je geen aanspraak
meer maken op geld terug. We verwijzen je hiervoor naar ons huishoudelijk reglement.