Skihallen 2022

Snowworld Landgraaf

Skihallen 2022

Lieve sportievelingen,
Wij hebben een koude activiteit voor jullie in petto! 31 januari stoffen we de ski’s alvast even af om te oefenen in de skihallen van SnowWorld Landgraaf!
Het plan is dat iedereen om 11:15 is verzameld op Nijmegen Centraal. Specifiek verzamelpunt volgt nog! Daarna gaan we met het OV richting SnowWorld in Landgraaf. Als onze trein vertrekt en je bent er niet, dan ben je te laat en is het je eigen verantwoordelijkheid om naar SnowWorld te komen! Eenmaal daar aangekomen melden we onszelf aan en gaan we omkleden. Helmen en handschoenen zijn verplicht! Helmen zijn gratis te leen en handschoenen kan je kopen voor een schappelijke prijs. Verder hebben we voor jullie geregeld dat skimateriaal en de toegangspas inclusief is. Dus hier hoef je niks meer voor te regelen. Skikleding is daar ook te huren, als je niks in huis hebt!
Dan kunnen we lekker om 15:00 beginnen en 2 uur lang vertoeven op de skipiste en je gekste tricks laten zien. Als onze tijd om is (17:00) kleden we ons weer om, sommige mensen zullen dan nog de stad in willen en sommige moeten weer naar huis. Om deze reden mogen jullie vanaf 17:00 de tijd zelf invullen en mag je op eigen houtje weer naar huis gaan.
Wij hebben er in ieder geval zin in!

!!N.B.: Het hebben van een geldige QR-code is verplicht om binnen te komen in de skihal! Dit kan een negatief testbewijs, herstelbewijs of je vaccinatiebewijs zijn!!

Groetjes,
De ReCo

Disclaimer: je kunt je aanmelden tot 24 januari 12.00. afmelden tot 17 januari 12:00. Meld je je na deze datum en tijd af dan kun je geen aanspraak meer maken op geld terug. We verwijzen je hiervoor naar ons huishoudelijk reglement.