Poolparty Nopfy x Plexus

Geen zin in een koude zee , maar wel in een warme nieuwjaarsduik onder het genot van een drankje? Kom dan allemaal naar de allereerste poolparty van NOPFY & Plexus op donderdag 11 januari. Bereid je voor om los te gaan op toffe muziek, ritjes van de glijbaan en vooral heel veel waterpret!
Dus trek je Unox muts uit de kast en duik samen met ons het nieuwe jaar in.

Bijzonderheden:
  - Zorg dat je voor 21:30 uur binnen bent, dan sluiten de deuren.
  - Binnen is geen glaswerk toegestaan, hierop zal gecontroleerd worden.
  - Pinnen kan niet, dus zorg ervoor dat je genoeg contant geld meeneemt.
  - NOPFY & Plexus zijn niet verantwoordelijk voor eventuele diefstal en ongelukken, dus swim safe (of neem zwembandjes mee).

Prijzen:
 - Leden €7,50 en niet-leden €9,-
 - Prijs munten: €1,75

De kaartverkoop zal van 8 tot 11 januari tussen 12:00-14:00 uur plaatsvinden in de Studentenkamer. Let op want er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar, dus zorg ervoor dat jij je kaartje op tijd bemachtigd! Je kunt je kaartje ook online bemachtigen via deze link: https://www.ticketkantoor.nl/shop/poolpartyNP

Tot dan!
  NOPFY & Plexus

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen