Uitwisseling met s.v. Cura

21 nov. 2019 09:00 - 22 nov. 2019 12:00
Groningen, bij s.v. Cura

Hallo Reislustige Plexus leden,

Wij van de reiscommissie zijn niet graag te stoppen.
De ski-reis staat al dik gedrukt in de agenda, komt de reiscommissie weer met iets nieuws aanzetten! Daarmee bedoelen we écht iets nieuws, een primeur!

We hebben namelijk dit jaar onze handen in een geslagen met studievereniging Cura!

Studievereniging Cura is gevestigd in Groningen en is net zoals s.v.Plexus een studievereniging van verpleegkunde.

En samen met hun hebben wij een uitwisseling voor jullie geregeld!

“De griesel gait mie over de grauwe!” zou je zeggen. Of “Dei’s maf!” zeggen je gedachten wel: “Nait soezen moar broezen”. “Hai glimt as n' honnekeudel ien moaneschien”. “Wie wöllen Hollands eren maar 't Grunings nooit verleren”.

Oftewel, dit is goud toch?!
We hebben geregeld dat jullie van donderdag 21 november tot en met vrijdag 22 november heerlijk gaan “genaiten” van het studentenleven in Groningen!

In totaal gaan we met maximaal twintig Plexus “Nijmegenaren” richting het hoge noorden met de trein. In de avond gaan we het “Grunnegs” nachtleven verkennen. Daarnaast heeft Cura nog een studie gerelateerde activiteit voor ons geregeld!

Dit klinkt toch goed?! Als dit jou aanspreekt hebben we het volgende voor je:

Datum inschrijving: Dinsdag 22 oktober 2019
Datum: Donderdag 21 t/m 22 november
Verwachte tijd: Donderdag rond 09:00 uur tot vrijdag 11:00-12:00 uur
Maximaal aantal deelnemers: 20 personen
Prijs: € 20.- euro (betaling via iDeal)
Verblijf: Bij SV Cura studenten thuis

We zien je graag terug tijdens deze reis!
Of zoals ze in Groningen zeggen “Moijoa”!

De Reiscommissie