Skireis

27 feb. 2020 12:00 - 2 mrt. 2020 20:00
Les Deux Alpes

Hallo lieve plexusleden!

Hopelijk hebben de meeste van jullie het al gehoord in de wandelgangen, de skireis! ?

Dit jaar gaan wij naar République Française, om daar heerlijk mensen op hun plaat te zien gaan. Nee, dat is natuurlijk een grapje! We zijn allemaal verpleegkundigen, dus we zullen goed voor elkaar zorgen.
We zullen de avonden vaak op pad gaan om gezellig te partyen, te sneeuwschuiven, en niet te ontbreken, om een sneeuw engel te maken! Oja, en de baguettes daar zijn natuurlijk ook om van te smullen.
Onderstaand is appliquer:

Heure de début: Donderdag 27 Februari 2020
Heure de fin: Maandag 02 Maart 2020

Nombre maximum de participants: 40 personen (10 alumni plekken)
Aanmelden via de Plexus site: Vanaf 24 Oktober 2019 om 22:00 uur
Afmelden via de Plexus site: Tot 28 December 2019

Coûter:€295.- euro incl. Skipas (excl. Skimateriaal)
Aanbetaling: €50.- euro
Inclus: Verblijf in comfy appartementen, 1x avondeten, dagelijks ontbijt en natuurlijk mogen daarbij de feesten en gezelligheid niet ontbreken.

“Le voyage de ski est disponible pour les membres et les anciens.”
Vertaling: De skireis is beschikbaar voor zowel leden als alumni.?

Skilessen:
Ben jij een beginnend ski kuikentje? Sta jij voor de eerste keer op die lange ski latten? Of ben jij misschien wel een gevorderd ski professional? Laat het ons weten, dan regelen wij voor de liefhebbers een dagje Snowworld! Kunnen we gezellig met z’n allen alvast gaan oefenen met het vallen en opstaan! ❄

De Reiscommissie