Studiereis Budapest

25 mei 2018 08:00 - 27 mei 2018 22:00
Budapest

Lieve Plexusleden,

We zijn nog niet vertrokken naar Bardonecchia en hebben al een nieuwe reis op de agenda staan. Na een mooie sneeuwvakantie zijn wij toe aan een goede zonvakantie! Daarom gaan wij op 25, 26 en 27 mei voor een mooie prijs van 150€ naar het mooie Budapest om hier de zon op te zoeken. In Budapest zullen er studie gerelateerde activiteiten plaats vinden, hier binnenkort meer over.

Al enthousiast en wil je mee? Op dinsdag 6 februari 12:00 uur gaat de aanmelding open. Er zijn 34 plekken beschikbaar voor Plexusleden.
Note: bekijk goed je schoolprogramma voor dat je je aanmeldt voor deze studiereis! Eenmaal aangemeld is het nog een week mogelijk tot en met 13 februari 2018 om je af te melden omdat daarna de vliegtickets geboekt worden!

Cheers,
Reiscommissie S.V. Plexus